Logo Sklepu pinkpillow.com.pl

Prawdziwe Rękodzieło

z Polski

   Menu

SPRAWDŹ NASZEGO BLOGA

Zwroty i Reklamacje

Wybierz właściwe:

Zwrot i reklamacja w sklepie pink×pillow

 Instrukcja postępowania

 

1. Formularz Zwrotu / Reklamacji

W zależności czy chcesz zwrócić lub zareklamować Towar, wypełnij i podpisz Formularz Zwrotu Towaru lub Formularz Reklamacyjny, a następnie dołącz go do przesyłki.

Możesz skorzystać z naszych wzorów DO POBRANIA:

[PDF] FORMULARZ ZWROTU TOWARU – SKLEP PINKPILLOW.COM.PL – WZÓR

[PDF] FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU – SKLEP PINKPILLOW.COM.PL – WZÓR

W przypadku zwrotu dokument powinien zawierać następujące dane: miejscowość i data sporządzenia dokumentu, dane klienta: imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub adres e-mail, numer zamówienia, data zakupu, numer rachunku/faktury, a ponadto nazwę zwracanych produktów, ilość, cenę brutto, powód zwrotu, numer rachunku bankowego, na który mamy dokonać zwrotu oraz podpis na samym dole dokumentu.

W przypadku reklamacji dokument powinien zawierać następujące dane: miejscowość i data sporządzenia dokumentu, dane klienta: imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub adres e-mail, nazwa reklamowanego produktu, data zakupu produktu, powód reklamacji, w tym opis uszkodzenia, przybliżona data wystąpienia uszkodzenia/wykrycia wady, wskazać czy uszkodzenie było wynikiem jakiegoś działania. Dodatkowo klient musi wskazać jakiego rozwiązania oczekuje, a także w przypadku zaznaczenia zwrotu środków, podać numer konta bankowego, na który mamy dokonać zwrotu oraz podpis na samym dole dokumentu.

 

2. Odesłanie produktu

Składając zwrot/reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu/reklamacji. Dodatkowo w przypadku zwrotu towaru, prosimy dołączyć wydrukowaną kopią dokumentu zakupu (np.paragon/faktura).

 

3. Adres wysyłki


Przed wysyłką prosimy o kontakt, w celu uzyskania adresu do wysyłki, gdyż Sklep jest jedynie pośrednikiem i adres może się różnić w zależności od zamawianego produktu.

Dane kontaktowe znajdziesz

⇒ TU ⇐

 

4. Zwrot pieniędzy/Uznanie reklamacji

W przypadku zwrotu, po potwierdzeniu przez Rękodzielnika odbioru Twojej paczki zwrócimy Ci pieniądze na konto, w przeciągu 14 dni.

W przypadku reklamacji mamy 14 dni na ustosunkowanie się do niej. W tym czasie powiadomimy Cię o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji.

 

W razie wszelkich pytań lub wątpliwości co do wyżej podanych informacji prosimy o kontakt z nami

>> KONTAKT <<

Kochasz rękodzieło ?

Zdobądź 5% rabatu na zakupy!

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z naszymi nowościami ❤

*Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji dotyczących nowości zgodnie z Regulaminem i Polityką prywatności sklepu pink×pillow

Koszyk