
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
- W przypadku, gdy produkt nie spełnia Twoich oczekiwać, pamiętaj, że zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot, licząc od dnia otrzymania Towaru a dodatkowo w naszym sklepie pink×pillow, zwrotu dokonasz za darmo.
- Jeśli chcesz dokonać zwrotu, bądź zgłosić reklamację produktu, prosimy o wcześniejszy kontakt. Pomożemy Ci przejść przez ten proces jak najszybciej.
*Prawo zwrotu nie dotyczy produktów wykonanych na życzenie klienta tj. Towaru wyprodukowanego według specyfikacji, na życzenie Klienta.
Instrukcja
W celu złożenia zwrotu/reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij własnoręcznie stworzony formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, numer konta bankowego, na które ma zostać dokonany zwrot pieniędzy, adres e-mail lub numer telefonu, a także numer zamówienia oraz nazwę zgłaszanego produktu. Dodatkowo w przypadku reklamacji, należy podać przyczynę reklamacji oraz datę wystąpienia zgłaszanej wady.
2. Odesłanie produktu
Składając zwrot/reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, formularzem zwrotu/reklamacji oraz wydrukowaną kopią dokumentu zakupu (np.paragon/faktura).
3. Adres wysyłki
Przed wysyłką prosimy o kontakt, w celu uzyskania adresu do wysyłki, gdyż pink×pillow jest jedynie pośrednikiem i adres będzie się różnił w zależności od zamawianego produktu.
Dane kontaktowe znajdziesz
4. Zwrot pieniędzy/Uznanie reklamacji
Po potwierdzeniu przez Rękodzielnika odbioru Twojej paczki zwrócimy Ci pieniądze na konto, w przeciągu 10 dni roboczych. W przypadku uznania Twojej reklamacji zwrócimy Ci nowy lub naprawiony Towar w przeciągu 14 dni roboczych.
Uszkodzona przesyłka
W przypadku uszkodzenia przesyłki przez firmę dostawczą prosimy o prawidłowe sporządzenie protokołu szkody oraz o sfotografowanie uszkodzonej przesyłki.
