Zwroty i reklamacje

 


Zwroty i reklamacje


 

  • W przypadku, gdy produkt nie spełnia Twoich oczekiwać, pamiętaj że zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru, licząc od dnia zakupu a dodatkowo w naszym sklepie pink×pillow, zwrotu dokonasz za darmo.
  • Jeśli chcesz dokonać zwrotu, bądź zgłosić reklamację produktu, proszę o wcześniejszy kontakt. Pomogę Ci przejść przez ten proces jak najszybciej.

*Prawo zwrotu nie dotyczy produktów wykonanych na życzenie klienta tj. Towaru wyprodukowanego według specyfikacji, na życzenie Klienta.

 

 


Instrukcja


 

W celu złożenia zwrotu/reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:



1. Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij własnoręcznie stworzony formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, numer i nazwa zgłaszanego do reklamacji produktu, data zakupu, a także przyczyna reklamacji oraz data wystąpienia wady.


2. Odesłanie produktu


Składając zwrot/reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu (np.paragon/faktura).


3. Adres Wysyłki


Przed wysyłką proszę o kontakt ze mną.
Dane kontaktowe znajdziesz

⇒ TU ⇐

Zwrot i reklamacja w sklepie pink×pillow
 
Płatności Shoper

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl