Pytania i odpowiedzi

1. Czy produkty mają jakąś gwarancję?

Jako producent dekoracyjnych poduszek firmy pink×pillow, dajemy na te produkty gwarancję 1 roku. Inne dekoracyjne i ozdobne produkty handmade wykonywane przez naszych rękodzielników, niestety nie posiadają gwarancji. Należy jednak pamiętać, że są to produkty ręcznie robione i każdy z naszych twórców rękodzieła dostępnego w naszym sklepie, dba o to, aby jego produkty były wysokiej jakości i aby służyły klientowi jak najdłużej. Rękodzielnik również dba o to, aby materiały, z których tworzy swoje produkty, były jak najwyższej jakości. Oczywiście, gdyby cokolwiek działo się z naszymi produktami, prosimy o wcześniejszy kontakt. Będziemy starali się rozwiązywać wszelkie problemy, tak aby klient był zadowolony.

2. Czemu ceny produktów są tak wysokie?

Pamiętaj, że prezentowane w naszym sklepie produkty są robione ręcznie przez rękodzielników z Polski. Za prezentowaną ceną stoją materiały wysokiej jakości, z których tworzony jest produkt, poświęcony czas rękodzielnika oraz jego doświadczenie. Produkty Handmade w naszym sklepie to nie masowe, tańsze produkty z Chin. Pamiętaj, że za ceną idzie również Jakość. Daj się zaskoczyć i poznaj produkty naszych rodzimych rękodzielników.

3. Czy wykonują Państwo produkty na zamówienie?

W przypadku produktów na zamówienie więcej informacji można uzyskać pod tym linkiem > Produkt na zamówienie < .  W celu zamówienia takiego personalizowanego produktu proszę o kontakt telefoniczny, bądź meilowy.

4. Produkt nie pasuje do mojego wnętrza. Czy mogę wymienić go na inny kolor lub wzór?

Pamiętaj, że masz 14 dni na zwrot towaru, bez potrzeby podawania żadnej przyczyny. Jeśli produkt nie nosi śladów użytkowania ani innych uszkodzeń a chciałbyś wymienić go na inny kolor lub wzór to przed upływem 14 dni, od dnia zakupu, proszę o kontakt z nami w celu dogadania szczegółów. Pamiętaj, że w naszym sklepie zwrotu dokonasz za darmo.

5. Czy można z Wami współpracować?

Jeśli chcesz z nami współpracować to zapraszamy do zakładki > Współpraca < W naszym sklepie mogą wystawiać swoje produkty inni rękodzielnicy, ale również jesteśmy otwarci na inne współprace (dekoratorzy, projektanci wnętrz, fotografowie, copywriterzy, firmy z dekoracjami do wnętrz itp.). Prowadzimy również Blog, w którym prezentujemy treści dotyczące tematów domowych, dekoracji do domu oraz pokoju dziecka.

6. Jak można skontaktować się z Wami?

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, to możesz zrobić to za pomocą: 1) Czatu, który znajduje się na dole po prawej stronie. 2) Formularza kontaktowego, który znajduje się w zakładce > Kontakt oraz dane do przelewu < 3) Kontaktując się poprzez Email: pinkpillowpolska@gmail.com lub Numer tel.: 884-804-015.

 

NAJWAŻNIEJSZE: MASZ PYTANIE? PYTAJ!

JESTEŚMY TU PO TO, ABY CI POMÓC I OZDOBIĆ TWOJĄ PRZESTRZEŃ

Produkty handmade z sercem w sklepie pink×pillow

Płatności Shoper

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl